Aan alles komt een eind ook aan leuke dingen - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Aan alles komt een eind ook aan leuke dingen - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Aan alles komt een eind ook aan leuke dingen

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

12 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Davenport

Donderdag 12 oktober 2017
Aan alles komt een eind zo ook aan deze geweldige vakantie van José en mij. In de afgelopen drie en halve week hebben we jullie dagelijks geïnformeerd over van alles wat we hebben gezien, meegemaakt en hebben ervaren. In mijn eerste stukje heb ik aangegeven dat je geen niveau van Harry Mulisch kon verwachten maar gewoon een lekker stukje vlotte tekst uit de losse pols met een grote mate van humor en luchtigheid.
In het verleden stopte ik gewoon aan het eind van de vakantie met schrijven en dan was het klaar. Maar ik heb me een opmerking van een van de volgers, nee we noemen geen namen!, mij ter harte genomen zodat ik nu voor het eerst een soort epiloog, laatste hoofdstuk, ga opschrijven zodat de verhalen reeks een kop, romp en staart heeft.
We zijn gisteren gestart met het opruimen van onze privé spullen in de eigenaarskast, probleem is wel dat er steeds meer bij komt maar de kast niet meegroeit. Hier is facilitair inzicht en gewoon boerenverstand voor nodig om tot een oplossing te komen. We zijn ver gekomen maar één TV past toch echt niet en dat is een 82 cm TV-tje.
Die krijgt de schoonmaakster Evelyn samen met het TV “oude” TV meubel uit de woonkamer. Evelyn is en een heel lief mens wat heel goed schoonmaakt en waar je afspraken me kan maken. Ze is net voor de orkaan Irma verhuisd en haar nieuwe huis, heeft in tegenstelling tot het huis van Henk, de volle laag gehad. Meer dan 8 dagen zonder stroom, de woning beschadigd en nu gedoe met de verzekering. Dus als we het iemand gunnen dan zij, komt goed uit anders stond de TV bij de Kliko buiten en dat is toch ook zonde van een goed werkende TV.
De koffers zijn gepakt, we zitten buiten nog te genieten van de zon en de luxe die we hier hebben en gaan morgen vroeg richting vliegveld en staan als het goed is zaterdagmorgen rond 07.00 uur weer op Schiphol.
We hebben samen ontzettend genoten van deze vakantie die toch weer anders dan de gebruikelijke vakanties was.
Gestart in Toronto, daarna naar de Niagara watervallen, Syracuse, Lake Placid, Stowe, Jackson en Montreal. Een kakafonie van kleuren van de Indian Summer en het natuurschoon was zo’n spectaculaire ervaring wat bijna niet onder woorden te brengen en we hebben gewoon met elkaar dit allemaal gedaan. Daarna even “uitrusten” in Davenport wat uiteindelijk toch ook weer in wat werk ontaarde. Maar we hebben wel het gevoel dat we echt op vakantie zijn geweest en dat het lang heeft geduurd. Wij hopen dat jullie met een glimlach de stukjes hebben gelezen die wij allemaal hebben beleefd want er is niets verzonnen. We gaan vanmiddag alleen nog maar aan het zwembad zitten om nog een beetje bij te bruinen.
Een neefje schreef op Facebook dat ik niet echt bruin was geworden, nee natuurlijk niet oelewapper dan was ik nl. wel naar Spanje gegaan voor een strandvakantie.
Anyway hierbij sluit ik het dagboek Indian Summer en de Invictus Games 2017 af en er zijn geen foto’s.
We gaan elkaar weer zien en spreken in Nederland, groetjes van José en mij en we nemen nog een duik in het zwembad.


  • 12 Oktober 2017 - 19:22

    Jan:

    Dank voor de mooie verhalen en een veilige terugreis gewenst.
    Grt Jan

  • 12 Oktober 2017 - 19:37

    Ing:

    Hoi Cees, bedankt voor al je geweldige verhalen. Ik heb er van genoten en een beetje de sfeer mogen proeven van jullie vakantie. Ben ook best wel jaloers op jullie!!! Maar jullie hebben het verdient om eindelijk weer eens samen op pad te zijn.
    Voor morgen een hele goede terugreis en rustige vluchten.

    Groetjes van Ing

  • 12 Oktober 2017 - 20:20

    Anjo Hendriks:

    hoi hartstikke leuk om je verslagen te lezen,ik keek er iedere dag naar uit.goede re

  • 12 Oktober 2017 - 20:23

    Anjo Hendriks:

    hoi Met veel plezier je verslagen gelezen,ik keek er echt naar uit ,goede reis terug.
    groetjes tante Anjo

  • 12 Oktober 2017 - 20:27

    Cees Limburg:

    Bedankt voor je mooie reisverhalen en geniet nog even .Als jullie thuis zijn hebben jullie nog een paar mooie weekend. We spreken elkaar snel.

  • 12 Oktober 2017 - 20:38

    Ria En Willem:

    Had jullie in een van de vorige verslagen al bedankt dat we mee mochten genieten van jullie bijzondere reis, jullie waren er aan toe. Een goed team en je kunt bergen verzetten en ook genieten.
    Goede reis terug en tot binnenkort. Liefs van ons Willem en Ria

  • 12 Oktober 2017 - 23:22

    Henk:

    hartstikke bedankt voor jullie mooie verslagen van deze vakantie en voor morgen een hele fijne terug reis toegewenst de hartelijke groetjes van henk en els

  • 13 Oktober 2017 - 12:36

    JW En Yvonne:

    Welkom thuis voor straks waar we elkaar zeker weer gaan zien / spreken.
    Bedankt voor al het moois wat jullie met ons deelden.
    Grt uit Apeldoorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Davenport

Cees

Actief sinds 26 Sept. 2017
Verslag gelezen: 961
Totaal aantal bezoekers 6774

Voorgaande reizen:

26 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

26 September 2017 - 26 September 2017

x

Landen bezocht: